En aquest blog teniu una petita mostra del que fem a educació especial a Cal Músic. Esperem que us agradi.

dimarts, 7 de novembre del 2017

Ens presentem al blog!


V. T.
Hola a tots! Tinc 9 anys i vaig a l'escola Cal Músic. Faig 5è B amb l'Àngels. M'agrada la platja, els videojocs i el nostre canal de youtube Osorep loco
Per menjar m'agrada menjar pizza i arròs però sempre he volgut menjar pizza de Freddy fazber pizza.

P. M.

Hola amics!  Sóc una nena que faig 5è B de primària. M'agrada jugar amb l'Hector i amb el patinet. Per menjar m'agraden molt els espaguetis amb tomàquet.
De gran vull ser mestra.

P. S.

Bon dia, em dic P. faig 5è i m'agrada fer vídeos de youtube, patinar, anar en bicicleta i jugar amb el meu ocell Michu. M'agrada el menjar italià i si voleu subscriure-us al meu canal es diu pausaca7. Em faria molta il·lusió.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada