En aquest blog teniu una petita mostra del que fem a educació especial a Cal Músic. Esperem que us agradi.

dimarts, 7 de novembre del 2017

Descripció alumnes de 3r

A.A.


Hola! Sóc un nen i vaig a tercer. Tinc 8 anys. Visc a Mollet del Vallès amb meva mare, el meu pare i el meu gos Max.
La meva mare treballa a una fleca.
M'agrada juga al Monopoli Plus i jugar amb el meu gos.
Un dia a la platja vaig veure 3 meduses perquè l'aigua estava molt calenta. Corrents vaig sortir de l'aigua perquè una senyora m'ho va dir.

                                                                                 S.M.

Eooo! Sóc un nen i vaig a tercer. Tinc vuit anys. Visc a Mollet del Vallès amb la meva mare, el meu pare i tambè al meu germà.
M'agrada jugar a futbol i també a la consola.
Aquest estiu vaig anar a la platja i hi havia onades molt grans, gairebé m'ofego. També vaig anar a PortAventura i m'ho vaig passar molt bé. 


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada